O punto de partida desta publicación (Miradas internacionales de la educación en territorios rurales) foi o Congreso Internacional sobre Educación en zonas rurais, celebrado en Barcelona en outubro de 2022.
Nel presentouse unha actual do
estado da educación no medio rural nun gran número de países e/o rexións
latinas, permitindo unha comparación entre as súas diferentes
realidades.
A partir de aquí, nesta
obra preséntanse unha gran diversidade e ao mesmo tempo singularidade da
educación rural nos territorios rurais de países como Arxentina, Brasil,
Colombia, Cuba, Chile, O Salvador, España, Francia e México.
Desde o centro participamos na diagnose
da realidade da escola rural en España.
En definitiva, a intencionalidade
desta obra é, non só de ofrecer un amplo panorama relativo aos diversos
procesos educativos desenvoltos nos territorios rurais destes países, senón que
tamén quere facilitar a análise comparativa entre os capítulos que o conforman.
Desta maneira, cada documento dispón de características particulares, pero
tamén de apartados comúns co resto da obra.
A mesma, estivo coordinada por Roser Boix Tomás (Universidade de Barcelona, España) e por Diego Juárez Bolaños (Universidade Iberoamericana, Ciudade de México).
![]() |
Miradas internacionales de la educación en territorios rurales. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario