viernes, 1 de junio de 2018

COMO CHE GUSTARÍA QUE TE TRATARAN?



O día 30 de maio Paloma, psicóloga de Asperga (Asociación Galega de Asperger) contou ao alumnado de 5º de primaria e de toda a ESO o que lles pasa as persoas con síndrome de Asperger:  teñen dificultades para expresar e identificar as emocións e para as relacións sociais, gustan da rutina e teñen unha intelixencia normal ou superior á media, entre outras cousas.
Para entender isto mellor, identificamos as nosas propias emocións e démonos conta de que a todos e a todas, teñamos ou non Asperger, gústanos que nos traten ben:


-       Que me respecten.
-       Que me respondan cando pregunto algo.
-       Que non me traten como se fose invisible.
-       Que se preocupen por min se me pasa algo.
-       Que non me miren como se fose un “bicho raro”.






No hay comentarios:

Publicar un comentario