Este curso traballamos sobre o benestar e a saúde.
Cartel representativo do curso 2024/2025.
A
temática escollida polo alumnado foi a contaminación acústica que moitas veces
temos no comedor.
Unha
situación que ás veces non nos damos conta que as nosas accións transcenden os
límites do razoable e afectan ás persoas que nos rodean.
Actuacións
que son asumidas polo grupo pero que non son admitidas de igual forma por todas
as persoas.
Estamos
ante unha molestia para moitas persoas pero que ao tempo, pasa
desapercibida para outras que non chegan a ser conscientes dos niveis sonoros
aos que estamos expostos a determinados momentos do día.
Segundo
a OMS, especialmente os nenos e nanas son un dos colectivos máis
vulnerables ante os efectos nocivos do ruído. En definitiva: o ruído ten
efectos sobre a saúde de todas as persoas aínda que nun principio non os
notemos.
Por
iso, este curso tocou debater, investigar e pasar á acción.
Cada
mes tiñamos unha sesión onde o alumnado representante de cada aula (dous por
clase) trataba o tema aportando as achegas do resto da aula e tendo a
responsabilidade de achegar aos seus iguais o tratado en cada reunión.
Desta
forma, propuxemos tomar conciencia colectiva desta situación realizando dúas
sesións conxuntas no propio comedor onde plasmar como nos sentimos ante esta
situación e para trazar un plan de acción para minorar esta situación.
Ao
rematar o mes des maio xa tiñamos uns carteis preparados coas normas básicas de
comportamento neste espazo para manter o benestar sonoro do espazo.
Toda
unha experiencia de aprendizaxe!!!! Moitas grazas Nerea e Beatríz (Euroeume) por acompañarnos nesta viaxe!!!
![]() |
Aprendizaxe cooperativa e sumativa. Quen da máis? |
![]() |
Imaxes autoeditadas das diferentes sesións do Consello Escolar da Infancia. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario