viernes, 30 de septiembre de 2016

CARTA PAVANI



     Comezamos o curso cunha nova carta da nosa amiga Pavani. Xa son moitos os anos que levamos co apadriñamento desta nena da India, a través da Fundación Vicente Ferrer. Recentemente o alumnado de 4º da ESO do CPI Virxe da Cela celebrou unha cerimonia oficial de cambio de relevo no apadriñamento de Pavani, por tanto durante este curso estes dez rapaces e rapazas serán os seus padriños oficiais, aportando entre todos os 18 euros mensuais que supón a participación neste programa e que garante a educación desta nena.  Transcribimos a continuación as palabras de Pavani nesta última carta:

      Queridos amigos/as: Aquí estamos moi ben de saúde e esperamos que vós tamén o esteades. Pasei de curso e estou moi contenta de darvos esta noticia. Estudo na escola de internado, no pobo de Ramagiri. O meu irmá está facendo o curso de diplomatura. Gústame xogar ao Kaladi, ao pilla pilla, ao xadrez, á goma e ao volante cos meus amigos. A miña nai é modista e o meu pai traballa no campo. No meu pobo o goberno está construíndo carreteras de cemento. Participamos en todos os programas da Fundación Vicente Ferrer. Moitos Besos. Pavani. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario