jueves, 25 de febrero de 2010

II ENCONTRO GLOBAL DA REDE SOLIDARIA DA MOCIDADE DE ENTRECULTURAS

Co lema "Conecto e Cambio" Entreculturas propón un II Encontro da Rede Solidaria da Mocidade, que terá lugar en Guadarrama (Madrid) os días 26, 27 e 28 de Febreiro de 2010. O noso centro participará neste encontro, representado polas dúas profesoras responsables do proxecto Monferosolidario e por dúas alumnas de 3º e 4º da E.S.O. Teremos a oportunidade de "conectar", e convivir con outros mozos e docentes comprometidos co "cambio", e esperamos vir cargados de aprendizaxes e vivencias para transmitir ao resto da nosa comunidade educativa. O Sábado 27 participaremos no panel de experiencias "Educando para el desarrollo", na que presentaremos a experiencia do noso traballo Monferosolidario, galardonado no I Premio de Educación para el Desarrollo "Vicente Ferrer".

Programa
View more documents from yolick.

domingo, 7 de febrero de 2010

O NOSO COLE NA PRENSA

DIARIO DE FERROL
Domingo 7 de Febrero de 2010

MONFERO

School to School de Vicente Ferrer une planes educativos de Monfero y la India

P.C.C: Ferrol

Matemáticas, Lengua o Literatura son algunas de las asignaturas regladas más comunes y las que suelen traer de cabeza a más de un estudiante.

A la espera de futuros resultados académicos, los que ya han demostrado ser números uno en solidaridad son los alumnos del colegio Virxen da Cela de Monfero.

Si el año pasado, el centro recibió el premio nacional de Cooperación de la Fundación Vicente Ferrer, hace unos días llegó la confirmación al centro de la adjudicación, por parte de la citada fundación, de una escuela de la India con la que poder intercambiar desde experiencias académicas hasta gestos solidarios. Se trata del centro rural de Kanampalli, situado en la población de Atmakur y en el que se imparten educación Primaria y Secundaria.                          

Teresa Losada, profesora de Sociales en el Virxe da Cela de Monfero explicó que el movimiento solidario entre el alumnado (250 niños de 3 a 16 años) y el cuadro docente del centro (31 en total) surgió a raíz de una primera toma de contacto con distintas Organizaciones no Gubernamentales y con la participación en el premio Vicente Ferrer, que después trastocaría la realidad diaria del centro con la exposición casi permanente de todo aquello que ayude a conocer mejor la India, sus costumbres y su gente.

Desde entonces, tal y como subrayó la profesora de Sociales, se multiplicaron los actos solidarios y se realizaron cuestaciones, como la más reciente, en la que se consiguieron reunir 1.700 euros para los damnificados por el terremoto de Haití.

Con la adjudicación de la escuela Konampalli, ahora el Virxe da Cela vive en primera persona el proyecto que, denominado School to School, tiene como objetivo interrelacionar dos comunidades educativas, una del primer mundo y otra del tercero, para que tanto una como otra se enriquezcan mutuamente.

Teresa Losada, profesora de Sociales, destacó la participación directa en la iniciativa de sus compañeras de Religión y de Educación para la Ciudadanía y el respaldo unánime de toda la comunidad escolar, incluidos los padres de los alumnos, que no han dudado en sumarse a la campaña aportando desde horas de trabajo hasta material, experiencia y mucho entusiasmo.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Clicar na foto para ver en grande

viernes, 5 de febrero de 2010

O SEÑOR DAS MOSCAS



A raíz dun accidente aéreo, un grupo de nenos ingleses vense abandoados nunha illa deserta e deben loitar por sobrevivir e buscar unha saída. Esta película aborda temas fundamentais da vida humana, como son a necesidade de autoriadade e os valores morais, a natureza da sociedade humana, o perigo do salvaxismo, a relixiosidade ou a culpabilidade.

Ralph, un rapaz carismático e cun gran sentido común, faise en principio co control do grupo. É apoiado por Piggi, un rapaz gordiño, que atopa en Ralph protección e respeto. Jack convertirase en líder, creando outro bando libre de leis e formalidades, e con conductas moito máis déspotas e anárquicas. A convivencia entre os rapaces, ao principio suaves e levadeiras, trocarán nunha loita violenta e desgarradora entre dous bandos, con consecuencias nefastas.

lunes, 1 de febrero de 2010

ESCOLA KONAMPALLI. ATMAKUR. INDIA

A Fundación Vicente Ferrer acaba de comunicarnos que a escola Konampolli, situada en Atmakur, é o centro adxudicado para facer o noso intercambio no proxecto "School to School".

É unha escola rural onde se imparte educación primaria e educación secundaria, e funciona como unha escola complementaria na que os alumnos e alumnas reciben a base e o soporte necesario para o seguimento das escolas do goberno, e desde xeito a Fundación Vicente Ferrer, co seu apoio, está a fomentar a integración social.

Neste segundo trimestre o noso centro enviará o seguinte material á escola:

1.- O mapa da nosa comunidade autónoma, Galicia, coa indicación da situación de Monfero, onde se atopa o noso centro.
2.- Unha presentación en inglés do noso centro: número de alumnado e profesorado, ensinanzas impartidas, etc..
3.- Fotografías de nenos implicados no proxecto cunha pequena presentación en inglés (nome, idade, curso, etc.)
4.- Unha fotografía colectiva de todo o grupo de alumnos e alumnas do noso centro que están a participar no proxecto.
5.- Unha fotografía do noso centro e o seu contorno.
6.- Un obxecto.

Clicar no mapa para ver en grande